Ferahs evet telefon numarasını veriyor. Çok ilgili bir doktor her şeyle ilgili bilgilendirme yapıyor her sorduğunuz soruya cevap veriyor açıkcası ben çok memnunum memnun olmasam Tuzladan taa Ataköye gelmezdim 🙂 daha dün gittik yanına yine memnun kalarak kafamda hiç soru işareti kalmadan çıktım 🙂