Kızlar 2 gündür karnımın ici acıyor. Göbeğimin çevresi kasıklarıma doğru. Adet sancısı değil, gaz sancısı değil, sanki yara var içeride yanıyor veya bir kesik var acıyor gibi. 24+1 hafta. Hareket ederken, yürürken, yatakta sağa sola dönerken. Başına gelen oldu mu?