Girlss19 evet canım doğum yaptım ama malesef hiç iyi tecrübe olmadı 😔 sıfır acıklık sıfır sancı ile gittiğim için daha önce duymadığım bişey yapıldı foleydi sanırım ismi balon şişirdiler içimde ki bebek başı etkisi yapsın da doğum başlasın diye cok acılı cok sancılı 3 saatte açıklıgımı 3-4 cm yaptı akşam sekizden diğer gün 8 e kadr normal kendi sancım oldu suyum geldi ama zerre açıklık olmadı sabah suni sancı verdiler öğlen 12 bucuga kadar yine bi ilerleme yok artık katlanamadım boşa ızdıraptı ya bebeği alın yada ben gidicem dedim sezeryanla doğum yaptım bugün 13:46 da 😊 şükür kızıma kavuştum. Açıklık olmadan normal çok çok zor dayanılmaz bişeymiş çektiğim yanıma kar kaldı 😣😣