Zynp12 Avsarsyma Alparslan bu sene çok moda oldu ama kulagada hoş geliyor ama Aybars ismi de çok güzel bence Aybars
skrbsrl Avsarsyma Alparslan ismi bence de, bana aşırı Türk ismi geliyor 😆 Hem de çok cool bir isim, ben çok istedim Alparslan ismini