5+5 im progestan fitil ve platon iğne kullanıyordum leke sürekli gelmiyordu haftada bir kez falan şu an hastanede yatıyorum kesemde bozukluk varmış 24 saat gözlem altındayım leke gebelikte hiç hoş karşılanmıyormuş doktorun dediğine göre diyorum hiç tecrübem yok ilk gebeliğim