Kızlar bugün çatı muayenesi oldum burada o kadar çok yorum gördüm ki çok acıdığına dair kalpten gidecektim o masaya çıktığımda. Ama hiçbir şekilde hissetmedim acı falan yani sakın gözünüzü korkutmayın bu muayene ile alakalı. Boş yere korkmayın benim gibi titremeyin diye yazmak istedim 🤣