Blueberry0 kızlar 20 gün önce normal doğum yaptım alt karnımda mor mor damar gibi görünüyor böyle çatlak gibi . Yeni fark ediyorum. Normal mi bu geçici mi anlamadım 😳
xhbgns Blueberry0 Henüz beyaşlamadan tedavileri var kremler yağlar değil de lazer gibi özel tedavileri var bulunduğunuz şehire göre araştırıp gidebilirsiniz yoksa beyaz iz şeklinde kalacaktır çatlak geçici değil maalesef
DdurununAnnesi34 Blueberry0 benimde yoktu ama doğum sırasında basket topu gibi gerildiği için çatladı bende doğumdan sonra gördüm 😂 alt kısımda resmen çatlayacakmış karnım diyorum hep 😂
Glcn2024 Bazı kişilerde doğum sonrası çatlak oluyor maalesef deri esnedi komple şimdi kendini geri toparlarken çatlıyor bir arkadaşımda doğuma kadar sıfır çatlak doğumdan günler sonra baya çatlamıştı yağ sürün bol bol onlar geçmez artık zamanla rengi açılır