Bet_i_ Merhaba arkadaşlar, gebelikte göbekte çatlaklara iyi gelecek ama içi temiz organik bebeğe zarar vermeyecek etkili krem ve yağ önerileriniz nelerdir
Aysegul1805 Bet_i_ lierac kullanıyorum bide duştan çıktıktan sonra hindistan cevizi yağı sürüyorum şimdilik çatlağım yok bakalım 29. Haftadayım
Hazalaskin Bet_i_ kantoron yağı ilk doğumumu 40+4 de yaptım hiç çatlağım yoktu şuan 19 haftalık gebeyim başladım yavaştan
Bet_i_ Aysegul1805 hindistan cevizi yagi tuyleri besliyormus diyorlar ondan sebep biraz terettütteyim sizde böyle bir etki yaptı mı acaba
Aysegul1805 Bet_i_ bilemedim göbeğim tüylendi ama siyah siyah değil sarı normal kendi tüylerim hindistan cevizi yapmışda olabilir hormonlardan diye düşünüypdum ben
Emrcnaydn gizbirhil bende kullanıyorum 3.ayımdan beri göğsüme belime göbeğime bacak içlerime henüz çatlarım olmadı çok şükür 5. Şişede falan olabilirim
Emrcnaydn gizbirhil ne kadar erken başladınız o kadar iyi tabiki cild elastiklik kazanıyor ama tabiki çatlakta genetik faktörün de etkili olduğunu düşünüyorum kimi insanlar sürekli kullandıkları halde çatlakları oluyor benim ablam iki hamilelik geçirdi sadece bir çizgi çatlağı var annemde hiç olmamış mesela
Emrcnaydn Emrcnaydn yazım hatalarından dolayı özür diliyorum 😂😂 uygulama yazarken çok ağırlaşır düzeltmek zor geldi😂🖐🏻🖐🏻