Hasreti Çünkü doktordan kaynaklı öyle düşündüm, maalesef şimdiki doktorların yarısından çoğu (ya da bana denk gelenler öyleydi) sezaryen yaptırıyor. Hiç bir belirti yokken yani daha haftası küçükken doğurtmak istemiş bana pek güven vermedi. İlk doğumumda 12 saat sancı çektim ama suyu azaldı vs bahanesiyle sezaryene aldılar. Şimdi de bebeğim daha 2500 kilo olmasına rağmen yok işte iri bebek olacak kafası büyük (34 haftalığız bu arada) doğum zor olur filan diye senaryo yazmaya başladı. Bende dedim zaten ben sezaryenliyim hmm tamam o zaman dedi 🙄