Beyzab95 Arkadaşlar 35+4’deyim bugün doktora gittim bebeği 3 boyutlu görmek istedim doktor 3 boyutlu belli olmayacağını bebeğin aşağı da olduğunu kafasını aşağı gömmüş gibi bir cümle kurdu bu doğum kanalına yerleşmiş mi demek oluyor ne demek
gizem-cbn Beyzab95 tam anlamıyla kanala girmese bile demekki aşağı dönünce görwmiyolar Benimkide baş aşağıymış :/
Beyzab95 gizem-cbn göremedi mi seninkini de 🥲 benim baş aşağıdayken 2 kere göründü ama şimdi 3 boyutlu iyi görünmez kafasını aşağı sokmuş gibi bir şey dedi ☹️