Medineuyanik Kızlar 1 saat arayla 3 kere sancı girdi ilki 2 dakika diğer ikisi 1 dakika sürdü adet ağrısı gibiydi ama öyle dayanılamicak bir ağrı değil kesinlikle sizce doğum sancısı mi yoksa yalancı sancı mıdır . 37+2 yım bu arada ve yarın çatı muayenem var🤭
Hayriyekrc48 Medineuyanik ağrıyı takip edin devam eder arası sıklaşırsa doğum ağrısı olabilir saate bakın ağrı geldikçe
Medineuyanik Hayriyekrc48 takipteyim bakalım , ama ağrı hafif olunca sanki gerçek değilmiş gibi hissettim bilmiyorum 🙄
Yenianne7 Medineuyanik Uzanınca oturup dinlenince filan geçiyorsa yalancı kasılmalardır, düzenli gelmeye başlarsa ve sıkılaşır ve şiddeti git gide artarsa doğum sancısıdır takip edin mutlaka, hayırlı doğumlar dilerim 🌸
Hayriyekrc48 Medineuyanik Yenianne7 de dediği gibi şiddeti artarsa doğum ağrısıdır yalancı sancı ara ara olur zaten
Medineuyanik Yenianne7 Hayriyekrc48 Bir saat dolunca yine girdi ağrı bu sefer 2 dakika sürdü ve sanki ağrısı biraz daha fazlaydı , ağrı geldiğinde uzaniyordum birde . Ve şuan kızıkam çok hareketli ama hareketleri o kadar aşağıda ki anlatamam size
Medineuyanik Hayriyekrc48 evet gittim canım çatı muayenem de vardı zaten bugün nst felan herşey çok güzel çıktı yalancı sancıymış 😂
Hayriyekrc48 Medineuyanik ay iyi bari merak etmiştim nasıl oldunuz diye bizde 34+2 yiz ama doktor 1 hafta önde gidiyor gelişim dedi henüz sancı olmadı ara ara adet agrisi gibi oluyor oda ayakta fazla durunca inşallah hepimiz sağ salim evlatlarımızı alırız kucağımıza