EmiAmir sizden de Allah razı olsun,geçiyor bugünlerde. Çok şükür bi sıkıntınız yok eninde sonunda bebişinşz kucağınızda olacak. Benim de sebepsizce üç sene olmadı. En son aşılama yaptırdım aşılama da normalden çok farklı bi işlem değil ama vesile oldu tuttu . Bi şeyler sebep olacak demek ki. Sizde bekleyin sabredin unutmaya çalışın boş zamanları değerlendirip gezin tozun , çocuktan sonrası da mükemmel bi hayat değil neticede 🙈 yorucu geçiyor günler üç buçuk yaş olduğu halde. Bu arada googlede kadınlar kulübünde falan hep bi macundan söz ediyorlar c-life mi nedir onu bi araştırsanız mı hormonları düzenler belki