Ozgednc Arkadaşlar 2 hafta oldu serklaj olalı bugün ilk defa yemeğimi yapmak için kalktım evde de biraz gezeledim. Hafif hafif kahverengi lekelenme gelmeye başladı korkuyorum. Başına gelen varmı. Acaba artarmi
Ayyseek Ozgednc doktora görün canım kaç haftalıksın lekelenir iyi değil bi sıkıntı olmaz inşallah canım
Masaldiyari Ozgednc bende serklaj olmuştum 7 ay yattım cnm senin daha yeni atılmış dikiş kalkmamaya çalış fazla ayakta durma
Ozgednc Cennet_kusum16 aradım canım hemen acile git düşük ignesi yaptır dedi yarında muayeneye gel vajinal kültür alıp rahim ağzını değerlendirelim dedi. İyiki aramisim
Ozgednc Nurmert kanamaya döndü gece. Sabah hemen doktoruma geldim kanama alanı var keseden ve Serklajdan bağımsız rahimde meydana gelmiş dedi :( çok ağrım var
Ozgednc Zeynomerve ara ara kasik ve bel ağrım var kırmızı kanama kesildi kahverengi siyaha dönük geliyor
Nurmert Ozgednc o haftalarda bendede olmuştu ama progestan / duphaston vs kullanıyorsunuzdur zaten di mi proluton iğne birde
Ozgednc Nurmert kullanıyorum canım. pruloton dupotu kesmişti doktor şimdi tekrar başlattı 3 günde bir.
Nurmert Ozgednc onun çok etkisi oluyor ben doğuma kadar kullandım 32de kesmişti benimde ağrılarım başlamıştı sonra 36-37ye kadar tam net hatırlamıyorum kullandum 38de doğum yaptım zaten
Ozgednc Nurmert suanki gittiğim perinatoloji doktoru cok bı anlamı yok bu ilacın demişti kesmişti şimdi ilk fırsatta tekrar başlattı demekki önemli bir iğne zaten riskliyiz neden keserler anlamamki
Nurmert Ozgednc bilemiyorum ama bende perinatolog takipliydim benim doktorum çok önem veriyordu bu iğneye
Ozgednc Nurmert ben en iyisi doktor kessede kullanmaya devam edeyim.cunku başka gittigm doktorlarda kullan demişti. Keşke demek istemiyorum teşekkür ederim 🙏
Nurmert Ozgednc ben haftada 1oluyordum ama kimisi 2de oluyormuş haftada o da sanırım kişiye bağlı oluyor 🙏 çok çok geçmiş olsun
Zeynomerve Ozgednc çok zor bilirim.. aynı durumdayız sanırım bende serklajlıyım ve bir kaybım var öncesinde. Rabbime sığındım. Ona sığınacağız canım benim dua dua dua.. allahım korktuklarımızla sınamasın bizi.
Ozgednc Nurmert siz iğne olurken progestan fitil kullanmaya devam ettiniz mi. B3nde haftada 2 kere kullanicam iğneyi.bana doktor fitili kes şimdilik dedi