Nazli2_ Ben bugün perinatolojiye gittim nst ye girdim 28+4 genelde bebeğim hareketsiz normal çıktı her şeyi ama doktor dedi haftaya gene gel gelişim geriliği olabilir dedi kilosu 1057 küçük dedi hareket ediyor ama arada öyle benimde ilk hamileliğim doktor kontrolünde dün sordum normal mi diye o da perinatolojiye git dedi normal gözüküyor her şeyi ama baksınlar gene dedi