Kızlar 30 haftalık olduk çok şükür ben de küçük bi içimi dokme postu açmak istedim evliliğim.başında vajinismus sorunu yasadım 4 ay kadar tedavi gördüm tamamen atlattim aslında 1 yıl çocuk düşünmedik 10 ay da denememiz sonucu cocugumuz oldu elhamdülillah bu 10 aylık surecte 1 kere alttan muane oldum 1 kere rahim flmi cektirdim ama rahim flminden önce en az bi 4 saat ağlamışımdır çekecek doktorlar geldi teselli falan etti düşünün ama korktugum gibi degilmiş tabi neyse velhasıl vajinal.doğum çok istiyorum aslında ama psikolojikmen yapabilir miyim diyorum çünkü vajinismus tedavim bittikten sonra uzun bir süre iliskilede ve günlük yasamimda çok aklıma geliyordu . Şimdi doktor bir sey olurda alttan bakar diye heycanli bile gidemiyorum kontrollere aslında anın tanını çıkartmak istiyorum sezeryan olursun diyorum kendime ama bir kadın olarak kendimi çok güçsüz hissediyorum korkak hissediyorum 😥 ikisi de evet bir doğum şekli ama burda okudugumda çoğu kişi zorunlu oldugu icin sezeryan seciyor vajinal.doğum anne icin de bebek icinde en saglikli olan diyince anneler kendimi çok yetersiz hissettim öyle bi içimi dökmek istedim ❤️ Bir de yanlızca isteyerek sezeryan olan anneler var mı içiniz de ne zaman nasil karar verdiniz ? Doktorumuza ne zaman söylememiz lazım