G50g içinizi ferah tutun erken haftalarda çok daha fazla kayıplar gözüktüğü için doktorlar her ihtimali söylemek adına öyle söylüyor kese gözükene kadar ya da kalp atımına kadar gebeliği sağlıklı diyemiyorlar diğer riskler (dış gebelik,mol gebelik, kimyasal gebelik) bulunduğu için bizi biraz korkutuyorlar açıkçası