eylmz Kızlar 36+4 teyim bebek gecen hafta doğum pozisyonuna gelmişti bugün kontrolde de kanala inmiş dedi. Tam olarak nedir bu kanala inmesi? Doğum yakın her an olabilir mi?
fatmasti Kanala girmesi hem normal doğum olma olasılığını arttırır hemde yavas yavas artık doğuma yaklaştıgınızı gösterir hemen dogum olacak diye birsey yok yani yerleşmesi
eylmz fatmasti 39 40 haftada olur genelde doğumlar dedi bu bilindik birsey zaten ama bana sadece kanalda dedi çıkarken aklım karıştı bizimkinde 39 40a kadar bekler mi?
gizozkk merhaba ben de 37+2 deyim 3 cm aciklik var bugun kontrol oldum. Doktorum gunde 20000 adim at kanala inmis 2 gune doguralim dedi💖 yani suan su da gelebilir kasilmalar da baslayabilir tamamen size bagli
eylmz gizozkk 36+4teyim Dr bugün banada kanala inmiş dedi ama başka bisey demedi. Çatı muayenesi vs yapılmadı acaba bizimde doğum yakın mı
gizozkk eylmz acaba dogumu yakin gormedi ondan mi🤔doktorlar anliyorlar cunku bence asagi yukari zamanini
eylmz gizozkk bebeğiniz kaç kilo? Haftaya cuma tekrar gideceğim nst,alttan muayene hiç bisey yapılmayınca korktum açıkçası biraz