Guzelanne56 deryaa45 ben ılk doğumumda kullandım, gerçekten hastane tipi gibi çok güzel süt boşaltıyor. Diğerlerınden memnun kalmadım şimdi bunu sakladım steril edip ikinciye de kullanacağım başka bı pompa kullanamam sadece tek sorun fişe takılı kullanabılmek buna da değer ztn
MelikeD Merhaba ben iki yıl kullandım, şimdi ikinciye hamileyim doğum yapayım kullanmaya devam edeceğim, göğsümde hiç ağrı falan yapmadı rahatça sağım yaptım. Bir defa şarj aleti bozuldu onu da çarşıda bı yerde bulup aldım gayet dayanıklı çıktı diyebilirim.
NurcanRavza deryaa45 kilitli dolapta vardı bilmiyorum aktüel mi şarjlı evet şarj ettim temizledim çantama koydum bakalım lazım olursa artık kullanıcaz
deryaa45 NurcanRavza anladım teşekkür ederim bende bir bakayım sağlıkla kucağınıza alın inşAllah bebeğinizi ❤️