Kızlar kürtaj sonrası tekrar bebek istediğim için doktora gittim adetin 7. Günündeyim usgde sorun yok. Hormon tahlili de yaptı. En net sonucu 2 ya da 3. Gün verilen kanda anlaşılır biliyorum. Ama 7. Gün için de illaki bir şey ifade ediyordur.
Estradiol yüksek gibi sanki ya da normal mi bilemiyorum anlayan varsa bakabilir mi ?
