Nergiz7 Kızlar 17. hafta cinsiyeti öğrenmede yeterli midir ? Yarın gidecem öğrenirim net şey söylerler dimi ?
Adenala Nergiz7 Bebeğin pozisyonu uygunsa söyler canım gitmeden vişne suyu çikolata tatlı falan yiyin hareket eder ❤️
umena Nergiz7 ben oğlumda 17 haftada gitmiştim cinsiyet icin geldim görür müyüz demiştim doktorum tabi görürüz gel demişti 😝 oğlum direkt gösterdi zaten sjsjsj
2prensesannesiiii Nergiz7 arkadaşım kızını 13 haftada oğlunu 6. Ayda öğrendi bence kız geç erkek erken gösterir olayı saçma ben kızımı 11+1 de öğrenmiştim tahmin yaptı dr hiç değişmedi🙏🏻
Nergiz7 umena özel belki daha erken söylüyo olabilir. Ben devlete gitmek zorunda kaldığım için geç gideyim de kesin sonuç öğreneyim diye düşündüm
umena Nergiz7 13 de gittiğim de özeldi biraz doktorla alakalı bence devlet olup söyleyen de var ilgiliyse doktor
2prensesannesiiii Nergiz7 valla dr bana en net 16 haftada belli olur dediii 23 ya da 24 şubatta gideceğim dra