Btlbet 2 gündür boğaz agrısı var.yutkunurken bile acıyor.baska birseyim yok ama .soguk gazoz icmistim faranjitim var ondan oldu sanırım.saglık ocagı kızarmıs iltihaplanma yok dedi.tuzlu su gargaeası yap dedi.var mi ne yapabilirim baska