Ben 24. haftaya kadar her şeyi yedim. Ta ki şekerim sınırda çıkana kadar. Sonrasında diyetle devam etmeye başladım. Diyet dediğim 3 ana 3 ara öğün yapmaya çalıştım. Şekeri tamamen kısıtladım. Çok küçük kaçamaklar yaptım. Paketli gıda hiç tüketmedim. Şekerli içecek falanda tüketmedim. Öğün olarakta, kahvaltıda mutlaka yumurta yiyorum. Geri kalan rutin zeytin peynir vs.
Kahvaltıdan 2 saat sonra yoğurtun içine 1 elma dilimleyip biraz yulaf birazda ceviz ufalıyorum içine.
Yine 2-3 saat sonra öğlen sebze yemeği yiyorum eğer hazırda bir yemek vs yoksa kefir içiyordum kuruyemişle birlikte. Sonrasında akşam yemeğinde et/balık/tavuk/sebze yemeği yanında bulgur pilavı yoğurt ve salata. Pirinç pilavı neredeys hiç yemiyorum yersem bir iki kaşık. Akşam yemeğinden sonrada açlık hissettiğimde süt içip yanında 2 tam ceviz içi yiyorum ya da çiğ badem/kaju falan