Evet kızlar, gebelikte düzenli ve sağlıklı beslenerek kilo kontrolünü ele alabiliyoruz. Birde buna hareket eklenirse muhteşem oluyor. Gebelik öncesinde diyet ve sporla ilgilenen biriydim. Bunun avantajını gebeliğim sırasında farkettim. Evet bazı anne adayları kilo almazken bazı anne adayları da kilo almaya müsait olabiliyor. Bu tamamen kişinin vücut dengesi ile bağlantılı ( birde gebeliği ne derece de geçirdiğine istifra vb.) bende kilo alımına müsait bir yapıya sahibim. Bunu bildiğim için canım ne çekse yemedim. Ki bunun bebişe bir yararı olmadığını öğrendim. Şuan 21. Haftaya giriş yaptım 52 kilo ile başladığım gebeliğimde 54 kilo oldum. Yeme düzenim protein ve lif ağırlıklı. Akşam 7den sonra meyve dahi yemiyorum. İçerisinde ki şekeri hesap etmemiz gerekiyor. Acıktığım zamanlarda da salata ve yoğurt tüketiyorum. Sabah kan şekerim dengeli kalkıyorum. Bu sayede kilomu kontrol altına alabiliyorum.