Ben de pıhtılaşma yüzünden bebeğimi kaybettim 6 ay korunma verdi doktor Aralık’ta başladık ama bilmiyorum ne zaman olur siz ne zaman hamile kaldınız ?sizler biliyor muydunuz? Yoksa düşük sonrası mı araştırıldı? ( Ben bilseydim böyle bir durum var kesinlikle tetkik yaptırırdım) 🥹