Hayat70 ben 4 kayıp yaşadım sırf bu genetiği bozulmuş gen yuzunden. Sonra daha fazla deneme yapmak istemediğim için direkt tüp bebek yaptırdım. Ancak bu gen yuzunden gebeligimin 32.haftasina kadar corasprin+oksapar iğne kullandım. 32.haftadan sonra doğuma kadar sadece oksapar iğneye devam ettim. Şükürler olsun ki bebeğim sağlıkla kucagimda.
Kan sulandirici gebeliklerde çok önemli madem kayıplarımız var ve test yaptırdınız mutlaka kadın doğum doktorunuzla bu durumu konuşup onun yönlendirmesine göre kan sulandirici kullanıp kullanmamaya karar vermelisiniz.
Rabbim isteyen herkese anne olmayı nasip etsin