Kızlar betahcg 118 di tam adet olmam gereken gun rahatszlaninca ogrendim yani 2 gun önce .. Biraz heycanlıyım 🙈 ilk iki bebegimde düsum yaptm 3.de dogum yapana kadar oscapar kullandım. Bunda şükür kanama vs yok diger duauklerde kanamalarla basliyordu direk hamileligim oglumdada kanama gelmedi bundada. Korku var heycan var belirti olarak kasık agrisi var arada bulantı var ama çok degil . Unutmuşum hamileligi 4 senede 🙈 118 beta az geldi bana korktum biraz sizcede cok az degil mi ?