Merhaba ardaşlar 32+3 haftalık hamileyim dünden beri biraz ağrılarım vardı bugün nst ye girdim düzenli sancılarım çıktı doktor adalat diye bi ilaç verdi önlemek için kasılmaları bunu kullanıp işe yarayan var mı lütfen bilgi verin çok kötüyüm düşünmekten içim içimi yiyor 🥺🥺