Selam kızlar. Merak ettiğim bi konu var aydınlatırsanız sevinirim :) gümüş kapak almadım da göğüs kalkanı ve göğüs ucu kremi aldım. İşe yaramazsa gümüş kapak alırım diye düşündüm. Şimdi ben bu kalkanı sürekli takıcak mıyım emzirmediğim sürece ? Yoksa ara ara mı takıcam ?