Kızlar 39+5 haftalığıx erkek bebek henüz doğum yapmadım ntsde sancım 40 çıkıyo genelde iki gündür karnımda sertleşme ve düzensiz sancım var onun dışında bi belirti yok doktor 40.haftada gelmezse sezeryan olur dedi ama sizce suni sancıyla doğumu başlatmakmı mantıklı yoksa sezeryan mı ilk doğumum olucak bilmediğim için fikir verirseniz sevinirim