Cerenvebebisi-01 28+3 kasik ağrısı olan varmı kızlar yarım saat felan ağrı oldu şimdi geçti ama benmi abartıyorum biraz dayanamadım ağrıya galiba 🥺
fayting Cerenvebebisi-01 30 olduk dün bizim de ağrı oldu o hafta da olmuştu sanırım rahim genişliyor 💕
Eda_Esen Cerenvebebisi-01 bnm de sağ kasığım kaç gündür ağrıyor yumru gibi her hasretim de ağrı hissidiyorum daha salı günü randevum
Cerenvebebisi-01 fayting tekrar başladı ağrım sol kasigim ve bebişim aşırı tepiniyor özellikle sol kasigima vuruyor
Eda_Esen Cerenvebebisi-01 parol çözüm mü neden oluyor bilemiyorum ama 1 seferlek İliç içince geçecek gibi değil ilaç etkisi geçince yine ağrı başlayacak rabbim yardımcımız olsun