Merhaba ben bugün ilk kontrolüme gittim . Doktor dediki . Son adet tarihine göre kese biraz küçük . Ama kan tahliline göre kese normal . Ya geç döllenme ya düşük tehlikesi dedi . Keseyi gördüm şekli güzel ama bebeği içinde göremedim pazartesi tekrar görmek istiyorum dedi . Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba