Tgbc Haftadayız ve ilk gebeliğim düşük ile sonuçlandı. (Servikal yetmezliği vardı ). Salı günü kontrole gittim rahim ağzını ölçtüler. 35 mm çıktı normalde bu haftalarda kaç olması gerekiYor. Başından geçen var mı ?