YesimAykut papatyaolsun ben de bu ay başlıycam fazla varsa Ankarada olan ben de talibim😁 belki raporlu olur bilmiyorum ama bir dahaki ay iğneli aşılama düşünüyorum
Dml991 Elimde bir kullanımlık var 240ml ama soğuk gelmesi lazım istanbul beylikdüzündeyim gelebilirseniz vereyim