Ebru-li Öglenden beri ped takılı damla damla ıslanıyor gibi bisey akıyor icimden suyum mu gelen su bosalırcasına gelmedi ama anlamadım doktora gideyim mi
Sbry98 Ebru-li benimde 36+4 haftalıkken sızıntı şeklinde gelmişti ayağa kalktıkça yürüdükçe aktığını hissetmiştim biraz dikkat edin olmadı kontrole gidersiniz turnusol kağıdı alabilirsiniz onunlada belli oluyor
R4bi4ksoy Ebru-li 38+1 deyim benimde geliyor dün geceden beri ama sızıntı şeklinde, beyaz akıntı var o ayrı, o gelmezse de şeffaf sıvı ve kokusuz Bi sıvı geliyor ama her an değil, hareket ettikçe ara ara, sancı da yok ama sizinde öyle mi?
Twochildren Ebru-li git tabiki kontrolsüz geliyorsa çişin değilse sudur. Bende ilk gebeliğimde sancım yok diye suyu umursamadım ama çok önemli
Damlaerol_ R4bi4ksoy çoğalmasını bekliyorum doktor yoğun bir şekilde su gelirse gel demişti daha önceden de böyle islandigimi söylemiştim suyu azalmış ama iyi şimdilik demisti
R4bi4ksoy Damlaerol_ suyun azaldığını nasıl anladılar ultrason ile bakiyor sanırım, suyun azalması tehlikeli değil mi ama enfeksiyon riski var diye biliyorum doğum başlayacak mi acaba? Siz ne düşünüyorsunuz
Damlaerol_ R4bi4ksoy aynı şekil enfeksiyonumda var ama normal doğum gözüküyor şimdilik dedi bakalım noluyor
R4bi4ksoy Damlaerol_ yarın bende gideceğim muayene için bakalım bana ne söyleyecek, açılmaya baktı mı bide, ya da sancı vermeyi düşündü mü
Damlaerol_ R4bi4ksoy baktı açılma yok dedi rahim ağzımda kısalma da olmamış bide artık randevusuz gelebilirsin dedi gitsem bakar doktor dimi randevu düşüremiyorum
Damlaerol_ R4bi4ksoy sancı vermeyi düşünmedi eve git yoğun su gelişi olursa sancın olursa gel bundan sonrası dogum dedi sadece
R4bi4ksoy zengooo kıııız iyi dedin hoş dedin de bu koca göbüşle öksürük hapşırık olunca çiş de tutulmuyor be 😂 az da olsa geliyor sonrası koşar adım tuvalet
R4bi4ksoy Damlaerol_ böylesi de çok boşlukta kalmış gibi, azar azar suyu geliyor filan öylece sancı bekliyceksin, ne zamandir geliyor senin suyun seninki de yeni mi
Damlaerol_ R4bi4ksoy herhangi bir sıkıntı olmazsa pazartesi gitmeyi düşünüyorum kontrole sonra sancı gelmesini beklicem artık doğurmak istiyorum🫣
Damlaerol_ R4bi4ksoy 2 gündür geliyor yine bundan 1 ay önce ıslanıyorken doktora söylemiştim suyu iyi demişti
R4bi4ksoy Damlaerol_ bisiy olursa yazışalım bari, hemen hemen aynı durumdayım baksana, birbirimize yardımımız dokunur belki