Mervekartal Bebek olması gereken yerde degilde rahimin üst tarafında olan varmı daha üç haftalık hamileyim bebegin kesesi rahimin içinde degilmiş yumurtalıgımada zarar verebilirmiş böyle olay yaşayan varmı
bulutunannesi33 daha cok yenı oldugu ıcın olabılır hatta kese olusmamıs bıle olabılır tam bır tanıdıgımın oyıeysı hır kac hafta sonra yerıne yerlestı
Mervekartal bulutunannesi33 içime su serptiniz inşallahh öyledir kanım sürekli artıyor inşallah yerine yerleşir