Zeyna01 34 haftadan merhaba teyzeleri biz bugün kıyafetleri yıkadık ütüledik yerleştirdik annemiz teyzemiz geldi sağolsunlar herşeyimiz hazır çok şükür bir doğum temizliğim kaldı sizde durumlar nasıl.,😍
Pofidik123_ Zeyna01 çok hevesleniyorum ama daha çok erken 15.haftamdayım daha ben rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin
Gulsah_09 Zeyna01 30.haftadan selam 🖐 her şey tamam çok şükür hastane çantamı haftaya hazirlamayı düşünüyorum.diger kiyafetleri de 34 den sonra hazirlicam insallah ☺️ odasını şehir dışından aldık o doğumdan sonra gelicek tek skntı eşyaları nereye koyucam diye dusunuyorum 😔 kendi dolabim biraz kücük yer yok ama sağlıklı olsun da önemli değil 😇
Selensse Zeyna01 ya yeni doğan için kaçar tane aldınız kayınvalidem çok hevesli daha cinsiyet belli değil ama üç tane 10 lu hastanw çıkışı almış 😀 e bende isimli yaptıracaktım ondan sonra annemde tulum ve takımlar aldı beş tane de zıbını var yeni doğan ayrıyeten . Bunları giyer mi hepsini acaba 😅
3438FG Pofidik123_ Hiç merak etmeyin zaman su misali. Bende zaman geçmiyor dedim dedim 35 haftalığım şuan hamdolsun
Zeyna01 Pofidik123_ Ya ben inanın hep son haftalar yaptım birde gerçekten bereketiyle geliyorlar annesi😍
Zeyna01 Gulsah_09 Ya bende kiracıyım ayrı oda yapmadık anne yanı park yatak aldık elele madrid giyinme odam vardı oraya dolap aldık eşyalar için hem odam yoktu yapacak inanın bende çok düşünüyordum ama herşey çok içime sindi inşallah odası gelince güzelce dizersiniz. 😍💙🙏🤍
Gulsah_09 Zeyna01 biz de park beşşik aldık cnm sadece dolap.alıcaktım odasıni kullanmiyor diye sonra dayisi hediye alınca minikimim odası oldu sağlıklı olsunlarda herseyin en güzeli olur insallah 🌸
Zeyna01 Selensse Ay kuzum maşallah ama yeni doğan hastane çıkışları çok küçük oluyor yıkayınca beni daha iyi anlıycaksın hatta kayınvalideniz baya abartmış ama kesesine bereket siz 3-6 Ay arası tulum zıbın alt üst alın artık ben hastane set almadım kendim set yaptım 4 tane benim şuan öyle kuzum 🤍
Selensse Zeyna01 aynen canım abarttı biraz artık diyorum günde beş kere değiştiririm 😂 aynen artık büyük almaya başlicam canım