Bmbe21 gelişim geriliği yok ama 2 ay küvezde kaldı bebeğim boğazındaki kıkırdak yapısı yumuşak kalmış sürekli hık hık diye hırıltı ses çıkarıyor 37 haftalık 2800 doğdu 2600 lere kadar indi emerken çok efor harcayıp yoruluyormuş benim sutumde üzüntüden çok azaldı hastaneden çıktı 2. Ayda 3470 gram olarak çıktık 1 hafta sonra doktor kontrolüne gittik 3900 olmuştu doktor gayet iyi dedi güzel kilo almış 1 hafta da dedi sonra 1 ay sonra gittik 4300 gram olmuş sadece 400 gram almis ben anne sütü yanında Aptamil prosyne takviye veriyordum her emzirme sonrası doktor da 3 aylık bebeğe göre kilo az dedi bu mamayı yazdı küvezde de bir ara kilo alımı yavaşladı bu mamadan verdiler sonra Aptamil dönmüşlerdi o şekilde yani ultrason çektirdik organlarda sorun yoktu yine az kilo alımı olursa kan alicam dedi aslında mama aliyordu 70-80 arası her iki saate kaldırdım ama doktor emerken yorulduğu için hiç cekemiyor boşa efor veriyor olabilir dedi o şekilde yani :(