Ben 16 ekım 2022 ekımde orda doğum yaptım doktorum Gizem basbaydı doğum paketı almıştım yanı fotoğraf foto çekimi video da pakete dahıldı bildiğim kadarı ile evet yapılıyor ister kendiniz susleyın ister pakete dahıl edıp exsrta ücret odeyebılırsınız ama çok rahat bır hastane hemsıreler ebeler çok güler yüzlüydü arzu Karagöz hakkında da bılgım yok canım