Merhaba kizlar.bugun doktora gittim kalbini duymadim.alttan ultrsaon ile baktı ordan da olmadı..kese etrafında kanama var dedi.. calisiyrum dedim rapor vermedi gerek yok dedi.protesgan fitil verdi salı gel dedi..ne yapacağım bilemedim.ise git dedi.kanama deyince korktum kalbini duymadik böyle bir durum da ne olur iyi düşünmek istiyorum