soelu Gece uyurken ne zaman sağdan sola veya soldan sağa dönmek istesem nefes kesen ve beni öylece hareketsiz bırakan bıçak keskinliğinde bi batma, ağrı, sancı ne derseniz onu yaşıyorum. Yaşayan var mı? Genişleyen rahim kaslarından olduğunu biliyorum :(
ilaxidexi soelu ben de yaşıyorum 20+3 şu an. bir süre de devam edecek sanırım. doktorum normal dedi 🙏🏼
Sudenaz0105 soelu ikinci kızımda aşırı yaşamıştım onu şimdi hamileyim yok test yapmadan önce Bi kere oldu dedim test yapayım kesin hamileyim diye😅 testten sonra bidaha da olmadı🙏
ilaxidexi soelu ay katılıyorum bir de grip oldum, öksürmek ve hapşırmak hatta burun silmek bile hiç bu kadar kötü hissettirmemişti öyle bir batma hissi 😅