erayinannesi_333 Sdyldz96 merhabalar bende bi kaç ay önce kadin doğuma gittim sezeryan dikişimin altinda beze tarzı bisey vardı. Kağıda endometriozis yazmıştı netten araştırdığımda çikolata kisti çıkıyor. Adet olduğumda ağrıları ortaya çıkıyordu ama suan hamileyim 2 aylık 🌸
Donthappymom Sdyldz96 ben doktora gittim çikolata kist var dedi ama gebeliğe engel değil dedi sonra başka doktora gittim oda normal bu herkeste olan kist hepimizde var hamileliğe hazırlık ediyormuş öyle bişey dedi tam hatırlamıyorum
Solmaz-Papatya Benimde çikolata kistim var bir buçuk yıldır hamilelik için uğraşıyorum ama olmuyor tabi benim soldaki patladı zarar verdi tüpüme sol tüpüm kapandı bir sağ tüpüm var onunla hamile kalmaya calısıyorum baktim olmuyor bir iki aya tüp bebek düşünecem
Beyzab95 Sdyldz96 tabikide ☺️ hiç canınızı sıkmayın ben ovulasyon testi kullandım trendyolda var aratın alın işe yarıyorlar tabi ben çok dua ettim 🥲 önce Rabbimin izniyle oldu
Hazali Sdyldz96 bende çikolata kistle hamile kaldım kızım çok şükür şu an 4 aylık ve benim adet sancılarım ağrı kesici serum almadan asla geçmezdi yani ağlıyordum ağrıdan normal doğum yaptım çikolata kistim yok olmuş ve bu ay adette oldum ağrısız sızısız