YeniGelinMeselesi  Resmi googleden buldum ama beyazla karaladığım bölgem sancıyor yataktan kalkarken veya işlenip yatınca böyle sanki içeriden geriliyor gibi ama bebek o kadar sağda durmuyordu ultrasonda niye böyle sancı var bide 2 gündür bebek hareketi hissetmiyorum 3-4 gün pıtpıt diye hissetmiştim yok oldu 🥹 17+1 bebek
Ndevpelin YeniGelinMeselesi aynı haftadayız o bölge de benim de ağrı ve kasılmam oldu doktorum sabah akşam magnezyum verdi o pıt pıt bende de oluyodu ama o daha bebişin hareketlerinden değil kan akışından dolayı oluyomuş
Ndevpelin YeniGelinMeselesi söyle tabi kendini çok yorma doktora gidene kadar yatmaya dinlemeye çalış benim ağrım epey azaldı 😌 inşallah bi kaç hafta sonra hareketlerini net bir şekilde hissederiz 😌
YeniGelinMeselesi Ndevpelin öyle yapıyorum elimden geldiğince ya çok şükür rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ☺️ İlk gebeliklerde genelde geç hissedilir diyorlar doktorumda 1-2 haftaya hissedersin demişti bende öyle sandım nasıl ayırt edicez ki bebek olduğunu🤭
Ndevpelin YeniGelinMeselesi benim de ilk valla bende tam olarak ne yaşıyacağımızı hiç bilmiyorum o yüzden en ufak bi ağrı da veya başka bi şeyde tedirgin oluyorum 🥺
YeniGelinMeselesi Ndevpelin hep aynı hepp ilk defa yaşanan şeyler insan bilemiyor da rabbim sağ salim kavuştursun evlatlarımıza 🤲🏻