erayinannesi_333 Cennet1997 15 gün adet gecikmem olmuştu evde test yaptığımda pozitif çıktı acile gittiğimde kanda negatif çıkmıştı🌸
tugcesakzci Cennet1997 kaset testin pozitif çıkmasının bir önemi yok yanılma payları çok yüksek önemli olan kan. Kan pozitif çıkmasının lazım.
erayinannesi_333 Cennet1997 hayır sonra hamile kalmadım o aydan sonraki ayda yine gecikmem oldu 12 gün civarıydı bu sefer umursamadım adet düzensizliğiydi galiba ama hayatımda ilk defa gecikme yaşadım normalde günü gününe olurdu. Anlam veremedim ama suan 2 aylık hamileyim 🌸
elif99__ Benimde 5.günü gecikmemin test yaptım negatif çıktı 1 hafta daha beklicem yine yapıcam olmazsa kan vermeyi düşünüyorum
nurellmas7 elif99__ elif merhaba seninle bat günümüz aynıydı benimde bugün negatif çıktı hiç belirti hissediyor musun kasıklarında bende hiç yok ya sadece adet migreni yaşarım hep normalde bugün başıma ağrı girdi sabah yeni yeni hafifledi sende durum nasıl🤔🥹
elif99__ nurellmas7 benim bugün hafif kasıklarım ağrıdı ama ilişkiden sonra oldu bu ben ona bağladım açıkçası sonra geçti bugünde hala adet olmadım😂
nurellmas7 elif99__ evet o yüzden olabilir hayırlısı bakalım bende de hiç adet belirtisi hala yok 😵💫😅baş ağrımda geçti ki asla geçmezdi sökülene kadar benim normalde reglimin 3. Gününe kadar sürer. Yarın kan vereceğim galiba
elif99__ nurellmas7 ya ben biraz korkuyorum olumsuz sonuç almaktan🥺 ama sen yaparsan sonucunu yaz inşallah hamilesindir🥰🥰🥰
nurellmas7 elif99__ bende korkuyorum ama eşim gidelim dedi bu kadar gecikme onu da şüpheye düşürdü😂 en azından var mı yok mu öğrenmiş oluruz dedi inşallah Allah hepimize hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin sonucu yazarım 😇🍃🤩 sen idrar testi yapmış mıydın canım?