Muhammed-asaf İyi akşamlar 6 haftalık hamileyim açık kahve lekelerim vardı ama 2 kere kırmızı kan geldi gittim kesenin etrafında kanama var ama şekli düzgün bebek gelişmiş kalp atışları ni bekleyelim dedi böyle olup düzelen var mı acaba
Edos123 Muhammed-asaf benimde kese etrafında kanama vardı canım iğne ve hap tedavisi gördüm suan 28.haftalık hamileym ☺️
imbrosmerve Muhammed-asaf Daha öncesi kahverengi lekem gelmişti ve 7.haftamda kanamam oldu. Şuan 11+5im. Progestan hap+iğne kullanıyorum hala. Bir sorunum yok çok şükür🌸
Muhammed-asaf Rabbim sağlık la kucağınıza almayı nasip etsin inşallah evet haftada bir yapmak için iğne ve günlük 2 tane almak için hap verdi ama kanama devam ediyor
Edos123 Muhammed-asaf rabbim sana da sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy yat iş yapma hiç ilaçlarını düzenli kullan insallah iyi sonuç olur benim doktorum kanama kahverengi veya siyah ise korkma içinde ki kanı dışarı atabilir demişti ama çok yoğun kanama yaşamadım ben
Seher-ede-17 Kizlar bende bugün düşük tehlikem olduğu için iğne yaptılar progeston kapsül yazdılar ama kapsülü günde kaç tane alıyoruz acaba o an hiç dikkat etmedim doktorum ic uzan dedi kaç tane kullan günde diye birşey duymadım