Minnakbiri canım merhaba ben de çatlatma iğnesi ile hamile kaldım bu ay, benim belirtilerim şu şekildeydi, normalde adetten önce gelen Sarı akıntılar gelmedi beyaz geldi, göğsüm çok ağrıdı ve hassaslaştı birde başım çok dönüyordu ayağa kalkıp iş yapamıyordum yine de testi iğneden 14 gün sonra yaptım çünkü ovitrwllw bazen yalancı gebelik belirtileri verebiliyor bu yüzden adetini beklemeni tavsiye ederim 😘😍🫶🏻