Tubaagbut cok mantikli ama bebegin biraz ele avuca gelsin oyle basla bence,bende bebegim biraz ele avuca gelince evden kalici makyaj yapmayi dusunuyorum kas dudak ipek kirpik falan .calismadan olmaz gercekten insanin kendi parasini kazanmasi gerekiyor .Hem birikim de yaparsin .Benim ihtiyacim yok cok sukur ama birikim yapip arabami degistiricem ,ingilizecenin yanina baska yabanci dil eklemek istiyorum.Calismayi dusunmen cok guzel boyle postlar gormek beni mutlu ediyor bayanlar guclenmeli calismali ❄️