Bebekbeklrkn 25.haftadan beri dikkat ediyorum. Normal bir diyabetli hasta gibi dikkat edeceksin dedi doktorum sadece meyveye iznim var Şeker, pirinç, beyaz ekmek vs abur cubur yasak. Benim su değil de çok zayıf hamile kalıp ilk 3 ay hiç kilo almayıp sonra birden hızlı kilo almaya başlayınca şüphelendi doktorum. Çok yüksek değil sınırın hep bir tık üstü çıkıyor onun için insülin başlamamıza gerek yok dedi böyle böyle 31.hafta bitiyor inşaallah 🥲