Leyla_0 deneyen derken? Zaten boyama esnasında bişey olmuyor ki. Boyadaki kimyasallar kanınıza oradan da bebeğe geçiyor. Bence kesinlikle kalkışmayın böyle birşeye. Kaldı ki işini bilen çoğu kuaför hamile kadınları red ediyor boya konusunda. Doktorlar da önermiyor. Ha illa boyayacağım diyorsanızda saç diplerinize temas etmesin en azından