Tugcedrnn evet canım dilersen 8 hafta önce değil onu sonra olarak da kullanabilirsin. 8 hafta önce başlaman şart değil ben 35+2 şuan hala çalışıyorum daha doğumuma var doktorum sordu 32. Haftadan sonra rapor istiyorlar çünkü ben çalışır gösterttim doğumdan sonra kullancam hakkımı