Antabus Merhaba, 26+3 gün olduk bugün. Genel hareketleri güzel fakat son bir haftadır bebeğin özellikle bazı hareketlerinde ağrım oluyo. Anlık ağrı ama uzun değil. Geçiyo hemen saniye içinde. Normal mi acaba ?
ruveyda123 Normal ilerleyen haftalarda dahada artacak bebek büyüdükçe hareketleri can yakmaya başlıyor ama güzel şikayetler bunlar☺️
Antabus ruveyda123 bebiş iyi olsun da ağrısına razıyım. Birden sıçrıyorum tedirgin oldum o yüzden sormak istedim. Çok teşekkür ederim ❤️